Dostawa towaru

Dostawa towarów

Sprzedawca realizuje dostawę towaru na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD w terminie 1-2 dni roboczych od dnia wydania towaru kurierowi DPD.

Firma kurierska DPD (https://www.dpd.com.pl),

Standardowo DPD dostarcza przesyłki w następny dzień roboczy po nadaniu. Po odebraniu przesyłki przez kuriera DPD, Klient ma możliwość sprawdzenia stanu realizacji przesyłki na stronie internetowej firmy kurierskiej DPD https://www.dpd.com.pl/Zlokalizuj-paczke (po nadaniu przesyłki, Klient otrzymuje za pośrednictwem poczty e-mail informację zawierającą numer przesyłki wraz z linkiem do monitorowania przesyłki).

W dniu doręczenia na stronie internetowej DPD, Klient może uzyskać informację na temat numeru telefonu do kuriera zajmującego się dostawą przesyłki. Ponadto istnieje możliwość kontaktu telefonicznego z kurierem celem ustalenia dokładnej godziny dostarczenia przesyłki.

W przypadku wybrania płatności za pobraniem, płatność może nastąpić zarówno gotówką lub kartą płatniczą u kuriera DPD.

Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:

  1. przy płatności przelewem, płatnościach elektronicznych, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy – towar wysyłany jest po wpłynięciu przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy,

  2. przy płatności za pobraniem, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

 

Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne, chyba, że umowa sprzedaży stanowi inaczej. Koszt dostawy towaru są następujące:

  1. przy płatności przelewem: przesyłka Kurier DPD – 14,00 zł,

  2. przy płatności za pobraniem: przesyłka Kurier DPD – 17,00 zł,

  3. przy płatności przelewem: przesyłka do paczkomatu Inpost – 14,00 zł,

 

Odbiór w Paczkomacie InPost

Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru towaru w Paczkomacie InPost na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, umożliwiający odbieranie paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Doręczenie przesyłki do Paczkomatu realizowane jest w terminie 2 dni roboczych od dnia jej nadania. Klient zostaje powiadomiony za pośrednictwem poczty e-mail oraz drogą sms, iż paczka czeka na odbiór. W momencie nadania przesyłki, Klient otrzymuje specjalny komunikat mailowy oraz powiadomienie w aplikacji. Kolejne powiadomienie, Klient otrzymuje w chwili doręczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu. Powiadomienie będzie zawierało kod odbioru składający się z 6 cyfr, który należy użyć odbierając paczkę. Paczkę należy odebrać w terminie 48 godzin od momenty jej doręczenia do Paczkomatu. W przypadku nie odebrania przesyłki z Paczkomatu, przesyłka zostanie przetransportowana do najbliższego Oddziału InPost. Adres, pod który przesyłka zostanie przewieziona zostanie wysłany do Klienta drogą sms oraz e-mailem. W przypadku nie odebrania przesyłki w terminie 3 dni od momentu jej dostarczenia do Oddziału InPost, paczka zostanie zwrócona do Sprzedawcy.

Odbiór w siedzibie Sprzedawcy

Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru w siedzibie Sprzedawcy pod adresem: BODY FAN Izabela Wibig, ul. Inflancka 25/158, 91 – 852 Łódź, od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru towaru.


Szybki kontakt
Zadzwoń: 660 596 391 (opłata wg stawki operatora)
Napisz: biuro@favorito.pl
Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.